/ Livet som au pair /

frågor

Hej. Vad har du för tema på din blogg?
Mitt tema heter Tabula Rasa :)
 
Åh, så underbara bilder!!! Jag har en fråga :) Hur lärde du känna dina vänner i San Fransisco? Åkte de med samma organisation som dig? :)
Vissa har åkt via samma organisation men inte alla :) Vi har tagit kontakt med varandra via facebook osv när man sett att de bott i närheten!
 
Några har även kommenterat och frågat vad jag sökt in till på universitetet och det är Grafisk design & kommunikation på Linköpings universitet som jag vill gå!
 
Sedan har några frågat om Malin har en blogg, och det har hon: http://itsmaliin.blogg.se
#1 / / Malin:

Hej! Måste bara säga att din blogg är så sjukt bra och inspirerande. Väldigt fina bilder med :D jo jag har en del frågor om au pair livet, då jag är cäldigt sugen på att åka!!
Du hjälper ju dina barau pairbarn med läxor, är det svårt och vad kan det vara exempelvis?
Är det inte svårt att köra bil i USA, traffik o filer osv?
Och om du får i uppgift att göra lunch till barnen, vad brukar det exakt vara då? Och maten du gör o så?
Tack för svar! :)