/ Daily /

Frågor

Hejhejhejhej!
 
Loggade in på bloggen lite slumpmässigt nu efter x antal månader och såg massor av kommentarer med frågor och grejer och fick så dåligt samvete att jag inte kollat tidigare och svarat på något!! Jag har som ni kanske misstänkt i princip lagt ner det här med bloggandet. Framförallt för att livet i Sverige inte är i närheten av lika intressant som i USA och jag får för mig att ni inte heller skulle tycka att det var särskilt intressant att läsa om det. Inlägg om skola med bilder på snö och slask istället för somriga inlägg från världens bästa stad liksom, hur kul är det. Dock bloggade jag ju långt innan jag åkte iväg som au pair också och tyckte att det var roligt, så kanske att jag ska ta tag i det igen så småningom.. Största problemet är väl att jag inte fotar nästan någonting alls längre och en blogg utan bilder är ju det tråkigaste jag kan tänka mig. Funderar dock på att kanske dela med mig av lite skolarbeten och andra designprojekt som jag håller på med istället, göra det till en liten grafisk design-bloggis. Meeen vi får väl se. (Då krävs det först och främst att jag tar tar i den här fruktansvärt fula bloggdesignen som jag av någon anledning inte gjort något åt..) Ville iaf bara meddela att jag svarat på några av de nyare kommentarerna i kommentarsfälten på respektive inlägg om ni som undrade vill läsa era svar. Många äldre kommentarer kändes det lite meningslöst att svara på tyvärr eftersom att det hade behövts svaras på direkt för att ha någon mening :( Förlåt till er!
 
Okej, tack och hej! Blir spännande att se när jag loggar in nästa gång..