/ Livet som au pair /

tack, med stora bokstäver

Jag vill bara säga TACK till alla som tagit sig tid att skriva så fina ord till mig både på bloggen, facebook och allt vad det är. Det värmer så himla mycket och peppar mig mer än vad ni kan förstå. Livet känns plötsligt snäppet härligare! Det är fantastiskt ändå att jag faktiskt kan ha påverkat människor med min lilla blogg som jag egentligen mest skrivit som en dagbok för att minnas mitt år där borta i USA. Trodde aldrig att det skulle bli så uppskattat av så många. Nyss var det ju jag som läste alla au pair bloggar jag kunde hitta och var så imponerad över alla som vågat dra iväg på det där äventyret. Och nu sitter jag här, hemma i Sverige igen efter att ha klarat av och avslutat det bästa året i mitt liv. Och på vägen har jag dessutom inspirerat andra till att kanske våga göra samma sak. Så igen.. tack tack tack till alla som följt mig och till och med fortsätter klicka in sig här varendaste dag fastän jag är sämst på att uppdatera och har ett numera rätt händelselöst liv. Jag lovar att skriva när jag har något vettigt att dela med mig av♥ Och tack till alla som känner mig och också peppar mig med massa fina ord och stöd. Ni är bäst. PUSS