/ Daily /

en helg i matbilder

På fredagen jobbade jag till 19 och efter det väntade min älskade kusiner Elli och Tilda hemma hos mig där vi skulle laga middag och ha det mysigt. 

 
Det blev världens godaste caesarsallad och lite bubbel och cider till det.
 
Sen satt vi och pratade och tills det blev mörkt, drack lite grann och åt efterätt som bestod utav cheesecake med daim som jag hade gjort innan jobbet.
 
På lördagen drog Tilda på fotbollsmatch och jag och Elli åkte till gymmet. Vi körde ben, rumpa och mage och insåg redan då att det skulle bli jäkligt plågsamt att gå dagen efter.. Lunchade på stan gjorde vi efteråt innan vi åkte en sväng till storheden för att kolla träningskläder samt handla till middagen som vi tänkte fixa till familjen.
 
Och middagen bestod utav detta. Var imponerad över oss själva hur gott det blev, haha.
 
Idag, söndag, skjutsade jag Elli till bussen innan det blev några timmars jobb. En sväng på gymmet efter det och sen har jag kollat på lillasyster som spelat final i en fotbollscup. Sammanfattning: SJUKT mysig helg ♥
#1 / / JOSEFINE -:

Allt ser verkligen så gott ut! x