/ Livet som au pair /

sorlig kväll

 
Jaha. Då sitter man här då, i sängen i gästhuset. Mitt nya rum för över en månad framåt. Trodde inte jag skulle känna något speciellt men det är så himla sorgligt att inte få ligga i min vanliga säng och kolla serier såhär på kvällen. Känner mig helt ensam och övergiven här ute haha. Vi fixade i ordning mitt gamla rum åt Malin nu ikväll så att allt ska vara klart när hon kommer. Bara så himla konstig känsla, minns så tydligt när jag klev in i det där rummet för första gången och imorgon är det Malins tur. Hela det här underbara året har hon framför sig! 
 
Så trist bara att när hon kommer imorgon har jag redan åkt till Yosemite så jag hinner inte träffa henne förrän på måndag. Har bett mina kiddos hitta på massa kul med henne i helgen iaf! Men OM jag är taggad för Yosemite alltså!! Ska bli så sjukt kul att campa med mina älskade vänner, väntat ett helt år på detta typ! Att vi har en brant mördarhike upp till vattenfall på 6 timmar framför oss på lördagen känns sjukt spännande, ser fram emot lyckokänslorna efter vi klarat av den hehe. Att bara hoppa in i bilen imorgon eftermiddag och ha en liten roadtrip på 5 timmar känns även det så himla kul!! IIH, SO EXCITED.
#1 / / Ida:

Åh det låter jätteroligt! Ha så kul! :D