/ Livet som au pair /

sista veckan

Ny vecka och även min sista vecka ensam med barnen innan den nya au pairen kommer!! Det känns dock bra måste jag säga. Är så himla taggad på allt jag har framför mig nu! Yosemite i helgen med mina bruds, sen 1,5 veckas jobb tillsammans med Malin innan jag sticker till Hawaii i 9 dagar. Sen kommer jag tillbaka till Ross och spenderar min sista tid här tillsammans med värdfamiljen och vänner, helt utan krav på jobb eller annat. Ska bara umgås, träna, sova länge på morgnarna, äta god mat, besöka alla platser en sista gång, shoppa, hänga i SF, kramas, promenera runt phoenix lake, hikea, sola, bli brunare än nånsin och helt enkelt bara glida runt och utnyttja det allra bästa av Cali. Japp, det ska bli underbart.
 
Här har ni några bilder från i söndags btw! Jag, Evelina och Anna åkte in till San Francisco för en heldag av shopping. Jag köpte en Victoria's secret bikini, ett enormt voluspa ljus, en underbar kappa och en San Francisco hoodie, så himla nöjd. Ignorerade lite tillfälligt tanken på pengar och att jag måste få med mig allt hem till swe. Vi satt även ute i Union square park ett tag och drack milkshake. Är kär i San Francisco, det gör så ont i hjärtat att jag snart inte kommer ha det nära mig längre.. :'(