/ Livet som au pair /

busy week

Ursäkta att jag är så sämst på att blogga denna vecka. Malin kom ju till familjen i fredags så hela den här veckan har vi jobbat tillsammans och jag gör mitt bästa för att lära henne det hon behöver veta för att kunna ta över på onsdag! Såå sjukt nära nu. 360 dagar har jag varit i USA, 5 dagar till så har jag uppfyllt mitt år och är därmed ej längre en au pair. Jobbet blir i alla fall så mycket roligare när man är två, som att umgås med en kompis på arbetstid ju!! Och jag känner mig trygg med att överlåta allt åt henne nu hehe, tror verkligen att det kommer bli hur bra som helst. 
 
I helgen jobbar jag mitt absolut sista lördagsmorgon-pass och sen ska jag försöka hinna med att kolla på båda barnens matcher och turneringar i helgen! Fredag imorrn, Hawaii på onsdag, HALLOJ UNDERBARA LIV!!