/ Livet som au pair /

en onsdag

Avverkade mathandlingen snabbt imorse och promenerade sedan till comforts där vi satte oss ute i solen med lite fika och pratade i någon timme. Åt en mini donut med pepparkakssmak och drack en fet kopp te. När barnen slutade satt vi kvar på skolgården i en timme medan killarna spelade basket. Inte mig emot när man kan jobba på brännan samtidigt. När vi kom hem gjorde jag läxor med R i två timmar. Ändå sjukt.. 10 år gamla och minst 1,5-2 timmar läxor varje dag efter skolan.
 
Blev sedan ivägdragen av G då hon ville sjunga några låtar och höra min åsikt på hur det lät. Blev lite dans och grejer också medan jag satt snällt och tittade på och gav mina omdömen haha. Så kul med en 14-åring som är så himla oblyg och härlig! De flesta i hennes ålder brukar väl vara livrädda för att skämma ut sig hela tiden..
 
Har i övrigt hunnit med ett mördarpass på gymmet och godaste kvällsfikat (grekisk yoghurt, granola, bär) framför ett avsnitt O.C. Nu ska jag lyssna på pod tills jag somnar och hoppas på att sista dagarna innan helg går super fort.