/ Livet som au pair /

döda mig långsamt

Okej, den här dagen har hittills hunnit kaosa nog mycket för resten av mitt au pair år. Och klockan är inte ens 1. Imorrn kommer också bli en pissdag så allt jag försöker fokusera på nu är HELG. Imorgonkväll kl 6.30pm lämnar jag huset och har en grym helg med mina bästa tjejer. Det är bara att stå ut till dess och att andaaaaas. 
 
Denna bild är prick ett år gammal. Komiskt nog var jag tydligen i samma känslomässiga tillstånd även den dagen, fast hemma i Sverige. 
#1 / / Jenny:

Hej!
Jag har en fråga angående din matchningsprocess. Hur många familjer pratade du med innan du bestämde dig för att matcha? Älskar din blogg.

Kram

Svar: Hejhej! Jag pratade endast med två familjer. Den familjen jag är i nu var den andra familjen jag matchade och pratade med men tyckte även om min första väldigt väldigt mycket! Så jag hade verkligen tur att hitta bra familjer så snabbt. tror att det tog en vecka från att jag gick in i matchningsprocessen till att jag matchade med min familj :)
Elin