/ Livet som au pair /

söndag och måndag

Igår var jag och Evelina väldigt hurtiga! Vi startade dagen med några timmars hike som vi avrundade med lunch på en klippkant med utsikt över Tennessee valley beach. På vägen hem stannade vi på gymmet och körde crosstrainer, ben/rumpa och rygg. Efter det var vi helt slut och däckade i min värdfamiljs underbart sköna soffa framför Oscarsgalan resten utav eftermiddagen med lite småplock till middag. Skön söndag eller vad?
 
Idag är det måndag och ny jobbvecka eftersom att min värdfamilj tog sig hem från Aspen trots allt med en privat jet 1.30 inatt. Har man pengar så, haha.. Dock har istället stackars E (hushållerskan) skadat sig och inte kunnat jobba vilket innebar att min värdmamma lagat middag idag. Låter väl kanske inte så märkvärdigt men i den här familjen är det det kan jag lova! Jag tyckte i alla fall att det var såå mysigt. Hela familjen hjälpte till. Jag och R dukade bordet och efteråt stod jag länge och diskade med min värdmamma och G. Helt annan familjestämning och så himla trevligt eftersom det aldrig hänt förr ♥