/ Livet som au pair /

mys fredag

Idag hade Etti lagat en supergod räkpasta till middag som jag och Ida åt tillsammans med min värdmamma. Älskar att min värdfamilj är så gästvänliga och alltid nästan tvingar mina kompisar att äta middag med oss om de är här, eller att de bjuder med dem om vi t.ex. ska åka bort till en stuga över helgen osv.
 
Iaf.. efter vi ätit middag plockade vi upp Anna och drog till Double Rainbow där vi satte oss i ett bås och pratade hela kvällen, speciellt om vår resa till Vegas, tills ögonlocken blev för tunga. Ida med sin hot fudge sundae glass, jag med mitt te och min dödsgoda caramel sea salt brownie och Anna med sin Latte. Lagom aktiv fredagskväll! Imorgon ska vi köra upp till Vacaville's outlet och jag ska försöka göra något sista bra kap att ta med mig hem till SWE. Helst en klocka.
 
#1 / / Ida - Snart au pair:

Hej! Jag är i slutet av ansökningsprocessen och håller just nu på med min video. Har du några tips? :)