/ Livet som au pair /

igår

Igår var en väldigt chill dag.. Mötte upp Anna och Ida i The Village på morgonen för huvudsakligen en fika i solen. Det blev dock ingen fika utan istället shoppade vi lite. Hade sagt åt mig själv att inte köpa något för jag har inte plats för mer packning hem till Sverige men när mina favorit jeans från abercrombie var på 50% rea kände jag att jag får göra plats för dem i resväskan helt enkelt. Fyndade även två silverringar på Nordstrom. 
 
När barnen slutade tog jag med G till tandläkaren och R åkte med sin pappa på baseball samt någon annan aktivitet som tog upp resten av dagen. Så efter tandläkaren kollade jag och G gossip girl fram till middagen innan jag drog till gymmet och köttade rumpa och kondition som vanligt på onsdagar. En sån där perfekt au pair onsdag då allt bara flyter på och känns på topp!