/ Livet som au pair /

fredag

Klocka är 9 på morgonen, det regnar och är rätt mörkt ute och jag har just ätit mina laxmackor framför ett avnitt the carrie diaries. Redan uttrråkad och vet inte riktigt vad jag ska göra av den här fredagen förutom att åka och handla lite, blir så otagg på livet med det här vädret. Vanligtvis försvinner några timmar på träning men ska försöka låta bli idag för jag behöver verkligen en vilodag. Så what to do?? Ikväll efter jag slutat ska vi iaf hänga på ett litet diner i San Rafael så det ser jag fram emot. 
 
I övrigt är jag lite ledsen över att dansläraren jag haft i flera månader nu har slutat :( Det är en svart, överviktig kvinna med världens ghetto attityd som är VÄRLDENS HÄRLIGASTE. Så himla skön människa!! När folk börjar bli trötta brukar hon t.ex. säga "Om jag som väger dubbelt så mycket som er orkar, orkar fan ni också!". Haha, älskar henne så det suger att vi nu ska få en spinkig, blond gamling som på riktigt dansar sämre än hälften i klassen. Vet inte om jag ens orkar gå på fler pass framöver..
 
I övrigt nr 2 har jag 39 jobbdagar kvar som au pair. Dags att få panik? Ja.
 
Lake tahoe, spring break 2014.