/ Livet som au pair /

en tisdag

Idag är en skön dag. Den startade dåligt med att dansen var inställd när jag väl kom dit men det pushade mig istället till att springa 45 min snabba intervaller på löpbandet. Var smått död efteråt. Sen dess vände dagen och jag har ätit as god lunch, facetimeat med min finaste Linis och suttit ute i solen. Nu ligger jag i sängen och chillar eftesom att R är på baseball och G på volleyball. Ska hämta upp dem kl 6 och sen blir det taco tuesday här hemma!!
 
R är för övrigt världens sötaste. Vanligtvis är han en person som inte riktigt vill erkänna när han är ledsen eller upprörd, men nu berättar han i princip allt. Imorse sa han t.ex. helt från ingenstans att han gråtit igår.. och då frågade jag såklart varför och han berättade hela historian för mig. Och påväg hem från skolan var han jätte bråkig så när jag frågade om något hänt visade det sig att han var väldigt upprörd över en annan grej. Blir så himla glad att han är tillräckligt trygg med mig för att vilja prata med mig när han är ledsen. Älskade unge, mitt hjärta sprängs av kärlek för den här lilla pojken!