/ Livet som au pair /

torsdag

 
Startade dagen med ett avsnitt PLL och mina två favoritfrukostar: Knäckebröd med avokado och kallrökt lax + grekisk yoghurt m. granola, banan och jordgubbar. Kl 11 hade jag och Ida bokat tid att göra något, för min del, lite spontant.. nämligen tatuera oss. Hehe, har alltid sagt att jag aldrig kommer tatuera mig men idén slog mig för ett tag sedan och jag kände direkt att jag verkligen ville göra den. Är så nöjd! Blir ett fint minne från mitt år i Cali ♥ Ska visa bild när den läkt! 
 
På eftermiddagen åkte jag till northgate och köpte underkläder på Victoria's secret för 1000 spänn. Ångest. Men för VÄRLDENS skönaste bhar och trosor får det vara värt det. Går ju inte att få tag på lika enkelt och till samma pris i Sverige. Passade även på att köpa ett par nya vita converse att ta med mig hem. Nu ska jag se sista avsnittet PLL innan det blir middag med värdfamiljen och sen crepes på crepevine med hela tjejligan. 
#1 / / L:

Kommer du att fortsätta blogga när du kommer hem till Sverige? Tycker både du och din blogg är så härlig!

#2 / / Anonym:

Har du snapchat?