/ Livet som au pair /

Tisdag

Cali bjuder på underbart sommarväder för tillfället så jag passar på att njuta av varenda minut jag har kvar här innan jag beger mig hem till Luleå och snö. Idag har vi lunchat på Annas balkong och ätit froyo ♥

#1 / / Emma:

Hej Elin! Skulle du kunna tipsa om några bloggar som du läser? Vet att Malin har en, men tänkte på några andra. Behöver lite nya bloggar nu när du åker hem. Har varit jättekul att följa din blogg! :)

#2 / / Anna:

Hej!
Jag har länge velat åka till USA och vara au-pair. Jag tar studenten i år men har inte 200 barntimmar och hade tänkt åka om ett år istället. Problemet är bara att, om att jag har förstår det rätt, måste vara i USA ett år som au-pair. Min brorsa tar studenten det året och jag vill gärna inte missa den. Kan man åka hem till Sverige för hans student? Får man göra det?

Tacksam för svar!