/ Daily / Livet som au pair /

Sweden, I'm back

Ojdå, glömde visst bort att jag hade en blogg.. Anledningen är att jag befunnit mig i Sverige i smyg sedan 6 dagar tillbaka. Alla, verkligen ALLA, utom min kära Lina har förväntat sig att jag skulle landa den 21a april. Egentligen landade jag den 14e april och detta har då alltså jag och Lina planerat sedan i december. Jag kommer hem en vecka tidigt, lagom på min pappa och kusins födelsedag och överraskar allihopa. Är så himla glad att allting gick precis enligt planen trots att så mycket kunde ha gått så fel!! T.ex. Var det ett mirakel att jag han hem med mitt sista plan från Stockholm eftersom att jag knappt hade någon marginal alls under mellanlandningen.

Jag ska berätta allt om sista dagarna i USA och första dagarna i Sverige väldigt snart, har bara haft lite fullt upp sen jag kom hem. Har inte heller en dator för tillfället så får se hur bra det går att ladda upp bilder via iPaden. Det känns iaf både bra och dåligt att vara hemma. Men ju närmare sommar vi kommer desto bättre kommer jag nog att trivas. Jag är en oerhört väderberoende människa..

Har precis lagat thaimat till familjen och ska senare åka hem till Lina och hänga lite. Kanske kan låna hennes dator och försöka ladda upp filmen på när jag överraskade alla vänner och släktingar förra veckan, många har väl dock säkert redan sett den på Facebook. 

Nåjaaaa, vi hörs sen!

Min frulle imorse efter ett löppass. Enda bilden jag tagit sen jag kom hem haha.
#1 / / ɑ n n i k ɑ:

Gott!