/

shoppingförbud i 4 månader

Har från och med någon vecka tillbaka shoppingförbud. Har slösat så sjukt mycket pengar på kläder sen jag flyttade hemifrån (vilket är helt ologiskt..?) så nu är det stopp. Tänkte ta med mig ytterst lite kläder till USA och istället lämna plats i resväskan åt allt jag kommer shoppa där borta. Alltså är det helt onödigt för mig att köpa massa vinterkläder här hemma för att sen bara packa ner dem i flyttkartonger. Så fram tills jag flyttar ska jag fan inte köpa mer kläder!! PUNKT. 
 
Kanske lite orealisktiskt att inte köpa någonting på 4 månader, men egentligen behöver jag ju faktiskt inte mer kläder (säger jag nu ja...). Så det ska gå!! Ett undantag dock: Underkläder. 
 
Kom dock på något jag behöver nu, hehe... Nyårsklänning. Kanske att jag är svintråkig och kör på samma som förra året. Har bara använt den en enda gång så.. Annars tyckte jag dessa nedan var trevliga :))