/ Daily /

de senaste dagarna

I lördags hade vi en liten födelsedags middag för mig hemma hos Maria. Senare under kvällen svängde jag även förbi mina kollegor som hade en liten fest där vi även såg Måns ta hem Eurovision! Skjutsade in killarna till krogen under natten innan jag tillslut däckade i sängen vid 3. Steg upp tidigt för att äta hotellfrukost på Elite med Mamma, syster och hennes kompisar. Av någon anledning mådde jag nog ändå sämst av alla på jobbet dagen efter trots att jag var den som varit nykter. Bakis pga. för lite sömn, kan man bli det eller?? 

Det var helgen i alla fall. Idag är det tisdag och jag är ledig. Har cyklat 2 mil för att handla på Ica, lagat mat, bakat mina proteinbarer och pratat länge med Ida i telefon. Ska iväg och springa intervaller på löpband snart och sen blir det filmkväll. Måste bara berätta också att jag bokat flygbiljetter för att hälsa på Evelina!! Redan på söndag flyger jag ner till Göteborg för att spendera några dagar med henne. Kunde inte kommit mer lägligt, saknar min BFF alldeles för mycket♥
 
#1 / / ɑ n n i k ɑ:

Super mumsigt :D

#2 / / Amanda:

Helt ärligt så kan man bli "full" av att sova för lite haha. Dock får du ju skippa ganska lång tid men de sa till oss på risk1an att om man tex dygnar så är de ganska stor risk att man åker på fyllekörning för att man typ blir "full" av att sova för lite :)