/ Livet som au pair /

fredag

Igårkväll åkte jag med tjejerna till Cheesecake factory för att äta.. cheesecake! Haha, vanligtvis äter man alltid mat och är aldrig sugen på cheesecake efteråt för att man är för mätt. Mysigt att unna sig på en vardag tyckte vi!
 
Idag kör jag dubbla träningspass. Crosstrainer och rygg före lunch, löpning och mage ikväll. Underskattat att träna en fredagskväll, faktiskt. Sen blir det en lugn mysig hemmakväll med mina kära vänner resten utav denna fredag. Jobbar ju trots allt tidigt på lördagsmorgnar.. Nu ska jag snart gå till barnens skolan och sätta mig, en timme för tidigt, för att få njuta lite extra av solen. Trevlig helg på er!!
 
 
#1 / / Ida:

Wow, det där ser riktigt gott ut! Och vad duktig du är som tränar! Jag antar att det behövs när man bor i usa ;) Trevlig helg!