/ Livet som au pair /

Goodbye dinner

Kvällen innan jag lämnade Kalifornien och USA hade vi avskedsmiddag hemma hos Anna. På dagen hade vi varit inne i SF där jag tog in varenda sekund av staden en sista gång. När vi kom hem lagade Ida kinesisk curry till oss och jag låg på soffan med världens jobbigaste känsla i magen. Sista kvällen med gänget ju, hade nära till tårarna hela tiden och ville knappt prata. När vi hade ätit upp den supergoda maten spelade och sjöng Ida och Anna en låt för mig och redan i första meningen kom tårarna. De gav mig även ett silverarmband i hejdå present, alla vi 4 har nu ett likadant runt handleden. Jag gav också mina hejdåpresenter till dem och Ida höll ett tal för mig och vi bara grät vidare haha.. Älskar dessa tre tjejer så himla mycket. Min lilla familj, om jag fick välja skulle jag aldrig vara ifrån dem. 

När vi samlat oss lite och kunde fortsätta kvällen utan tårar dukade vi fram efterrätt.. Nutella och frukt, det bästa jag vet. Där satt vi sedan och pratade hela kvällen tills det blev sent och det var dags att åka hem och sova. Underbar kväll och en helt perfekt avskedsmiddag fick jag. 





#1 / / Towa:

Hej! Vill bara börja med att säga att jag älskar din blogg <3
Jag undrade om det är möjligt att lägga in en headerbild på denna designen? Tänkte köpa designen för bloggpoäng men då vill jag vara säker på att man kan ha en bild som header. Kanske lite flummig fråga men är tacksam för svar:)

Svar: Tack vad gullig du är!! Yes det går, min header (alltså mitt namn som står i stora bokstäver) är en bild :) Dock var det rätt klurigt att få till det och jag har sett att den kan se lite sne ut i vissa datorer.. så det är inte det bästa temat om man vill göra egen header men det funkar:)
Elin