/ Livet som au pair /

tisdag

Sov som en stock hela natten och mådde rätt bra när jag vaknade imorse - bra start. Mötte sedan upp Malin vid 9 och tog en morgonpromenad runt Phoenix lake i värmen. 30 grader har vi haft i skuggan idag så har hängt vid och i poolen hela dagen nästan. Först med Malin och sen med G som kom hem tidigare från skolan. Såååå underbart väder ♥ 
 
Mitt i middagen började vi undra vad det stod för skummis utanför vår gate. På kameran såg vi en bil som bara stod där och G och min värdpappa gick ut för att kolla upp vad det var för mysko och vad personen ville. Höll på att garva ihjäl mig när det visade sig vara Evelina som väntade på mig och att hon blivit utfrågad vem hon var och vad hon ville, hahah. Vi åkte iaf till northgate för att jag behövde flipflop och en bikini. Slutade med att jag köpte flipflop och bikini, men även 4 tröjor och 2 kjolar. Måste.sluta.shoppa. Nu får det vara nog, från och med nästa lön börjar jag snåla.
 
Sammanfattningsvis så är livet tillbaka på topp idag igen. Skönt.