/

sista dagen av 2013

Så har ett helt år passerat igen utan att man hinner med.. Känns inte alls länge sen vi var 5 tjejer som firade in 2013 hemma hos Jossan. I år blir det nyårsfest med en betydligt större skara. Har inte varit så pepp alls på att fira, men nu har jag skruvat upp musiken hemma och börjar faktiskt bli väldigt taggad!!
 
Om jag ska sammafatta 2013 i några korta punkter..
Detta har varit första året sen jag var 15 som jag varit singel.
Fyllde 20 och fick börja handla min egen alkohol, hehe.
Jag har varit i Thailand med bästa Evelina.
Jag har flyttat hemifrån. 
Jag kom in på min drömutbildning, tackade nej. Var inte redo att börja plugga, men nu vet jag att jag kan iaf.
Jag har tagit mitt livs hittills störta beslut och bestämt mig för att flytta till USA för att jobba som au pair ett år.
 
Början av året minns jag ärligt inte så mycket av, så det kan väl inte varit någon fantastisk tid direkt.. Men från sommaren fram tills nu har jag aldrig mått så bra. Älskar livet för tillfället. Så 2013 får definitivt väl godkänt!