/ Livet som au pair /

livet i swe

Ungefär 1,5 vecka var jag hemma och ledig innan jag började jobba igen. Tillbaka på Elgiganten men denna gång på flera avdelningar. Så himla kul faktiskt!! Först kom jag hem till Sverige och hade ångest över att inte veta om jag har något jobb, sen fick jag ångest över att jag inte skulle hinna vara ledig längre innan jag började jobba igen, sen när första jobbdagen väl kom hade jag hunnit bli så less på att vara ledig att det var ren lycka att få cykla iväg till jobbet! Att jag alltid ska vara så dramatisk..
 
Som sagt är det ifall jätte kul att vara tillbaka och jag mår så himla mycket bättre när jag får göra något vettigt istället för att bara chilla hela tiden, haha. Idag jobbade jag till 16 innan jag drog till gymmet och körde så hård styrka att jag fick kämpa för att lyfta armarna i duschen efteråt. Unnade mig souvas till middag sen<3<3<3<3 
 
I övrigt har jag hunnit med att umgås mycket med släkt, hängt med vänner, haft mysmiddagar och firat valborg. Bilder från det kommer så fort jag fått igång mitt jäkla photoshop på min nya dator.