/ Livet som au pair /

las vegas del 3

På torsdagmorgon vaknade vi upp före 9 nångång och mådde förvånansvärt bra men dödshungriga. I vår rumsbokning ingick det en gratis buffémåltid så vi passade på att använda den för frukost. Största frukostbuffén jag sett men inget som riktigt föll mig i smaken förutom ägg, bacon och frukt.. Är inget superfan av amerikansk frukost med allt fett och socker. Är dock lite deppig över att jag inte var sötsugen för ni skulle ha sett dessertbordet!! Sjukaste. 

 
Efter frullen bytte vi om och åkte ner till poolen. Vårt "tower" hade en egen liten pool som tyvärr var det enda som var öppet för säsongen, vilket sög eftersom att det vanligtvis finns typ 7 enorma pooler med olika DJs och hela köret. Det ironiska var att allt skulle öppna samma dag som vi åkte hem haha..
 
Det var i alla fall hur skönt som helst att ligga där hela dagen och bara slappa, lyssna på pod, ta en liten nap osv. 
 
Mot eftermiddagen hängde vi i bubbelpoolen innan vi åkte upp till rummet igen och gjorde oss i ordning för att gå ut på middag.
 
Även om The strip är fint på dagen finns det inget coolare än att se den på kvällen. Bättre än Times square i NY.
 
Vi promerade runt ett tag innan vi gick till Aria hotell där vi hade bokat bord på lemongrass som är en thailändsk restaurang. Så stört mysig och nog den godaste thaimat jag ätit sen jag kom till USA, och jag har ätit mycket haha. Kostade skjortan, men det gör allt i Vegas så det tyckte vi att vi kunde unna oss. 
 
Tillbaka på hotellet korkade vi upp champagne och skålade samtidigt som vi switchade om till partyklänningarna.
 
Eftersom att vi skulle upp 4.30 morgonen efter tvingade vi oss själva till att ta det hyfsat lugnt så det inte skulle sluta som min förra gång i Vegas när jag skulle med ett plan kl 7 = värsta morgonen i mitt liv, haha.. Vi fick oss faktiskt någon timmes sömn innan vi halvdöda tog oss ut till flygplatsen 5am.
 
Alltså, alla människor här på jorden bör åka till Las Vegas minst en gång i sitt liv. Det är vad jag har att säga!
#1 / / ɑ n n i k ɑ:

Härliga bilder :)

#2 / / S:

Jag frkn avgudar din blogg!!!

Svar: Ååh tack vad glad jag blir!!! :')
Elin