/ Livet som au pair /

i'm home

Okej.. Vegas var ännu en gång SJUKT KUL! Skulle verkligen vilja åka tillbaka många gånger om i mitt liv, det är en stad utöver det vanliga. Möhippa där om några år har vi bestämt hehe. Kom tillbaka hem på fredag morgon och då hängde (rättare sagt sov..) jag och Ida vid hennes pool hela dagen. Helt slut. Ni ska få bättre inlägg om resan sen när jag är mindre trött. 
 
Fredagkväll hade vi taco night hemma hos mig alla fyra eftersom Evelina äntligen är tillbaka från Sverige ♥ Idag har vi haft picknick i Tiburon fram tills att det började blåsa och vi förflyttade oss hem till min pool istället. Sen blev det ännu en mysig tjejmiddag här hemma samt jordgubbar med nutella framför Lilo & Stitch.
 
Skulle egentligen ha hämtat min värdfamilj från flygplatsen ikväll men pga. snöstorm i Aspen blev deras plan inställt och de kommer inte ta sig hem förrän tidigast tisdag?! Så sjukt. Saknar min hjärtebarn och har så få dagar kvar ensam med dem så även om det är skönt med extra sovmorgnar vill jag ha dem hem snart!!♥♥