/ Livet som au pair /

sunday dinner

Igår åkte vi med våra värdfamiljer (min & Malins + Annas) till The melting pot där de bjöd oss på fondue middag! Till förrätt fick vi doppa grönsaker och bröd i smält ost, inte riktigt min grej.. Till varmrätt däremot åt vi räkor, kyckling och biff som var SÅ gott. Det bästa var dock självklart efterrätten.. frukt och kakor att doppa i olika sorters choklad. Jordgubbar med choklad eller nutella är nog min största svaghet här i livet. Om jag fick välja en dessert att äta i resten av mitt liv skulle det vara det. Det var iaf en underbar middag, älskar de här två familjerna. Annas värdmamma är typ som min andra mamma också. Det blev lite extra känslosamt när jag vet att detta kanske är min sista middag tillsammans med båda familjerna ♥
 
#1 / / Hanna:

När åker du hem? Ska dina vänner åka hem samtidigt eller när åker var och en? Har de valt att förlänga? Har de någon blogg??