/ Livet som au pair /

a walk across the bridge

I lördags promenerade vi som sagt över Golden Gate. Om man kan vara kär i en bro så är jag kär i Golden Gate bridge. På söndagen tog vi highway 1 ut till Stinson beach för en heldag i det fina vädret. Älskar att vi kan fortsätta ligga på stranden efter att ha kommit hem från Hawaii. Känns väldigt jobbigt att lämna det här fantastiska klimatet för Sverige om jag får vara ärlig. Tack och lov kommer jag i alla fall hem till vår och sommar.
 
#1 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Verkligen så härliga bilder :)

#2 / / Tommy:

fina bilderfina bilder

#3 / / Robex Lundgren:

vackra bilder

#4 / / Erica:

Åh, vad underbart! Jag vill så gärna åka dit nån gång, och till Hawaii med! :D

#5 / / Anton:

fina och härliga bilder! :)

#6 / / Emmelie :

Vilka härliga bilder! :)

#7 / / Liisa Lindstrom:

Vilka härliga bilder! :)

#8 / / Miranda Björk fd. Östlund:

vilka härliga blå bilder ;) kram

#9 / / Sofia:

Men åh vad fina bilder!

#10 / / Flisan:

Härliga bilder :D

#11 / / carro:

Vilka härliga bilder :)

#12 / / ronja:

Så härligt! Fina foton :)

#13 / / När Annie fotograferar i Kalifornien:

Så kul! JAG VAR SJÄLV DÄR FÖR EN VECKA SEDAN, MEN GICK INTE ÖVER DEN. TÄNKER ÅKA TILLBAKA OCH GÖRA DET, SER JU SÅ MYSIGT UT! RIKTIGT STÖRANDE ATT DU HAR VIT TEXT OCH BAKGRUND I KOMMENTARRUTAN FÖRRESTEN...

#14 / / Klara Andersson:

fina bilder

#15 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

Riktigt fina bilder

#16 / / Frida:

Hej! vilka fina bilder du tar! Och vad roligt att få vara aupair i usa! Älskar san francisco! Har varit där sex gånger och måste säga att jag längtar dit igen nu när jag ser dina underbara bilder!! :D

#17 / / Rebecca Wahl:

åhva fina bilder :)

#18 / / Mohammedi's | Art, model & designer:

WOW,vackert!

#19 / / Lia:

Fina bilder :) Man kan inte se vad man skriver så du borde ändra det i din CSS