/ Livet som au pair /

black friday

Dagen efter thanksgiving innebär Black Friday, även om de numera startar rean redan på torsdagkväll.. G åkte med min värdmamma och sina kompisar före kl 7 på morgonen för att gå lös på shoppingen. Jag var inte lika taggad så jag åkte med Anna och Ida vid 11-tiden. Vi började i The village där det var rätt dåligt faktiskt. Vi mötte dock upp Annas värdfamilj som bjöd oss på en jätte god lunch inne på nordstrom. Sedan drog vi vidare till northgate där vi hoppades ha bättre shoppinglycka, men icket.. SÅ BESVIKEN. Mellandagsrean hemma i Sverige är ju tusen gånger bättre. Blev inte ett enda köp för mig men det var en trevlig dag ändå.
 
Kom hem på eftermiddagen och kollade vad G och hennes kompisar köpt inne i SF där det tydligen var lite bättre shopping och sedan drog vi alla 4 tjejer med min värdpappa och köpte JULGRAAAAN!! Så fort thanksgiving var över gick vi vidare till nästa högtid. Svenska julgranar är fina, men håller helt ärligt inte samma klass som dessa fluffiga enorma träd man kan köpa här. Titta bara vilken bjässe vi fick med oss hem! 3,5 meter hög. Och imorgon ska vi julpynta!!! IIIHH.