/ Livet som au pair /

catching up

Ojdå, nu får jag sammanfatta massa dagar här eftersom jag är så sämst på att blogga! 
 
I fredags hängde jag med Evelina. Tränade, picknickade i Marin art and garden center och promenerade till comforts för att köpa smores brownie. På kvällen hade G presentation från sitt foto camp så var där och kollade och sedan åt vi middag på en italiensk restaurang hela familjen. Körde sedan hem till Evelina för filmkväll.
 
 
I lördags kom Sofia över till Marin så jag, hon och Evelina tog en hike i Phoenix lake. Efteråt for vi hem till Evelina dit Carro även kom och så lagade vi bästa caesarsalladen med hemmagjort vitlöksbröd ♥ Sen mös vi på med pretty woman och snacks.
 
I söndags vaknade jag för första gången på evigheter upp i min egna säng helt utvilad. Låg länge i sängen och drog mig.. FaceTimade, åt frulle, kollade serier, läste. Sen körde jag och sofia backintervaller och åt subway lunch innan det blev middag på Cheesecake. Åt godaste BBQ-burgaren och sweet potato fries. En väldigt lugn och skön helg med alldeles för mycket ätande blev det!