/ Livet som au pair /

Roadtrip day 4

Planen för lördagen i Vegas var från början att gå på poolpartyt som Tiesto spelade på, meeen av lite diverse anledningar fick vi ta och skippa det och hängde istället vid Nirvana poolen på hotellet igen. Lite surt eftersom jag älskar tiesto men jag hade nog ändå inte haft energi för mer fest just då haha.
 
Vädret var lite mer uthärdligt denna dag så jag vi badade och solade hela dagen innan jag och Evelina gjorde oss i ordning för att promenera till The strip (Merise och Laura skulle nämligen åka hem den kvällen). Där käkade vi italiensk middag och vandrade sedan längs gatan för att kolla in alla galna hotell. Sjukt häftigt!



Vid 22 var vi tillbaka på hotellrummet och inte alls sugna på att börja dricka och gå ut en kväll till. Men det löste sig och jäklar vad kul vi två hade alltså, haha! Alldeles för kul till och med.. för plötsligt vaknade jag 7 på morgonen av att alarmet ringer och vi måste åka till flygplatsen. ALDRIG.MÅTT.SÅ.DÅLIGT.I.HELA.MITT.LIV. Men ja, det fick det väl vara värt för världshistoriens roligaste hotellrumsfest. 
 
Sammanfattningsvis så var det en GALET ROLIG OCH HELT UNDERBAR resa vi fick vara med om. Är så himla glad att den faktiskt blev av!! Hade nog bästa semesterveckorna i mitt liv denna sommar. 
#1 / / Daniella 🌙:

wow!