/ Livet som au pair /

birthday dinner

Igårkväll efter att jag slutade åkte vi in till Marina district som jag tycker är så himla mysigt.. Och så bjöd vi Carro på försenad födelsedagsmiddag på Umami. Tog en evighet att få bord men det var det värt!! Så trevlig kväll.
 


Super-au pair som man är erbjöd jag mig att stiga upp 05.45 imorse för att hjälpa till att få iväg tre småkillar på fotbollsturnering. Gick och la mig igen efter att ha stekt pannkakor åt dem och sov några timmar till.. Lätt värt för att inte behöva jobba resten av lördagen.
 
Mötte upp Evelina på gymmet efter frukosten för att köra ett pass och sen åkte jag till Phoenix lake för att ta en promenad. Blev istället så att jag joggade (väldigt fort!!) runt hela sjön utan att känna minsta lilla smärta i benen!! Efter många månader av löpning med onda ben och 4 veckor utan att ha sprungit alls så det kändes underbart - Trots 30 galet varma grader i luften och floder av svett. 
 
NUU blir det en fet smoothie på Jamba Juice för att överleva denna värmebölja!