/ Daily /

hejjagheterelin

Jag har så jäkla dåligt samvete hela tiden. För minsta lilla grej. Det är fan inte roligt, går och hatar mig själv för saker jag bara tänkt, men inte gjort. Och vill bara gråta när jag tänker på att jag kanske råkade säga en liten dum mening till en person som troligtvis inte ens minns vad jag sa.


Jag får dåligt samvete när jag blir irriterad på någon.

Jag får dåligt samvete när någon ger mig presenter.

Jag får jätte dåligt samvete när jag av någon anledning inte kan göra som jag lovat.

Jag får otroligt dåligt samvete när jag låter minsta lilla sur när jag pratar med frida.

Jag får extremt dåligt samvete när någon varit snäll mot mig och jag glömmer att säga tack.

Ska jag fortsätta? Näe, skoja.
Poängen är att jag har dåligt samvete i flera dagar/veckor för småsaker. Det kan vara sjuuuukt jobbigt.
Är det något fel på mig? Undra om detta är en av orsakerna till mina sömnproblem..? 
Ska söka upp en psykolog. Nu. Hejs.