/ Daily /

"Alla vi som tycker att äpplen e coola"



Okej, jag tänker fortsätta i den sista raden i mitt förra inläggs pessimistiska fotspår och starta detta inlägg med att avreagera mig på facebookgrupper.

ehm, jo...

Varför gå med i VARENDA JÄVLA FACEBOOK GRUPP SOM FINNS?!?!?

Har ni ingen liv över huvudtaget eller?!
Och varför ska jag behöva se det varenda gång jag loggar in?!
Jag skiter väl fullständigt i om Anna-Lisa Andersson gått med i "Alla vi som gillar korv och mackaroner" eller inte!

Jag ska fan starta en egen grupp: "Alla vi som hatar alla no-lifers som går med i alla förbannade grupper som finns att gå med i på facebook"

Den gruppen skulle ju iaf vara vettig...

Såja, då var det äntligen sagt också.
Bastu nu, för att tina upp min vinterfrusna själ. 
En smoothie på det också.

So long!

#1 / / hah:

hahaha fan va jag gillarej elin, så rätt ;D<3