/ Daily /

nu är det jul igen och nu är det jul igen

Denna helg blev som väntat kass. Riktigt kass.
Förutom idag då. Denna söndag har varit bra på nästan alla sätt och vis.

Startade med att spela en grymt rolig match!
Åkte sedan in mot staden och strosade runt på julskyltningen med sofia. Det var kallt utav helvete men ändå mysigt, om ni ville veta..
Köpte årets första julklapp + en mössa åt mig själv bara för att jag var rastlös.
Sa även hej till tomten/tomtarna,
och käkade senare pizza med sofia och tomten joacim.
Sedan köpte vi med oss lite godis och begav oss mot pontus och kollade match.
När jag tillslut tog mig hem efter att ha varit borta sedan kl 9 imorse, la jag mig och läste sagor med fridz. Älskar min lilla guldklimp.

Nu fryser jag om fötterna.
Riktigt mycket.

Ska krypa ner i min säng och kolla älskade... jag ni kan ju gissa vad jag tänker skriva?...
men o.c såklaaart!

Ånej juste, hade glömt att det var skola imorrn!
åååååååååååååååååååååååååå vad kuuuuuuuuuuuuul! 
Oj vilket patetiskt försök till att vara postiv.

16 skoldagar kvar till jullov elin.
16 dagar.
stå ut.
du kan klara detta.

Alltså varför klagar jag så mycket, det är ju kul att gå i skolan ju. Så länge vi inte jobbar iaf.
Äh det räcker nog nu hörrni, goooodnight.