/ Daily /

DET ÄR JUNI IMORGON!!

januaribarn: tröga, tråkiga men söta.
februaribarn: söta, trevliga men jobbiga.
marsbarn: otrevliga, tjuriga men snygga.
aprilbarn: puckon hela högen, men underbara.
MAJBARN: SNYGGA, GULLIGA, MEN RIKTIGT OSMARTA.
junibarn: heartbreakers, dissare men trevliga. 
julibarn: snälla, glada men blir lätt sårade.
augustibarn: söta, glada men förstör för andra.
septemberbarn: smarta, coola men sårar lätt.
oktoberbarn: musikaliska, snygga men tråkiga.
novemberbarn: bra vän, underbara men sårar ändå.
decemberbarn: glada, söta men tröga

Vadå osmarta?! ;O
Kallar ni mig osmart ska ni jävlar i mig få en innebandyklubba i knävecket!
...Förlåt, menade inte att låta som en känslolös trotsig liten ligist....
..Men kalla mig inte osmart ändå, för då kommer jag gråta mig till sömns i 3 veckor framöver :'(

hejdå.