/ Daily /

ta mig tillbaka

just nu längtar jag tillbaka mer än någonsin. Jag vill bort från luleå och bort från allt det jobbiga.

Jag saknar

♥ Värme som gör en helt utmattad och att slippa frysa hela tiden.

♥ Att ligga under ett träd på vit sand och lyssna på mp3.

♥ Att flyta omkring i vatten varmt som ett badkar och slänga sig i vågorna.

♥ Alla gulliga thai pojkar som jobbade på hotellet :')

♥ Att ligga på en flytmadrass i poolen och känna hur solen bränner.

♥ Att promenera omkring med mina sötnosar sent på kvällen. Speciellt på stranden.

♥ Att äta middag. Det var mys.

♥ Att bara ta det lungt i något av dom otroligt gulliga hotellrummen.

♥ Att varenda person man möter ler mot en.

♥ Att slippa tänka överhuvudtaget och bara må bra hela hela tiden.

Jag skulle göra vad som helst för att få åka tillbaka nu.
T.o.m frivilligt bli bränd av en manet (som två av mina kusiner hemskt nog gjorde)
Snälla ta mig tillbaka? :'(



I need you<3