/ Daily /

sista mars

Idag skulle jag gärna ha velat skriva att jag jobbat stenhårt i skolan och fått bortgjort mycket av våran enorma hög med saker som måste göras... men som ni nog alla redan har gissat så skulle det vara en stor lögn.

Jag har inte fått särskilt mycket vettigt gjort överhuvudtaget.
På spanskan tyckte jag att det var helt okej att sluta mycket tidigare än vad vi egentligen gjorde.
På svenskan/engelskan smet jag iväg och sydde på min balklänning istället.
Och på matte/no lektionen fick jag istället väl behövlig massage av Anton i en timme, och efter det var jag så trött att jag inte fick in något mattetal alls i min (stora) hjärna.

Så för kompensera denna skoldag, har jag varit och ska vara duktig hemma idag och göra bort saker jag skjutit upp alldelles för länge nu.
Jag hittills (äntligen!!) städat min garderob, och sytt ihop en klänning som envisas med att gå sönder hela tiden.
Och senare när jag fått vila min stackars onda rygg ska jag ta itu med att städa mitt rum som ser ut som... hm... tänk er att en stor elefant sprungit in i rummet i sällskap av 10 små apor som allihopa hoppat omkring och kastat runt så mycket saker som bara är möjligt och sedan sprungit ut igen. Ungefär så ser mitt rum ut just nu.
Slöjdrapporten ska jag även försöka ta mig an att skriva några rader på.
Och sedan SKA JAG GÖRA MINA RYGGÖVNINGAR. Du ska elin, fan om du glömmer det idag!

kysshej!