/ Daily /

Man blir ju alldeles tårögd :')

MSN:

Matilda säger:

elin vet du va ??..


e l i n , säger:

vad?


Matilda säger:

Att du är så himmla snäll o underbar jag vill att du ska veta att jag inte bara gillar dig som kusin för jag älskar dig och det vill jag att du ska vete du är perfekt <333


Matilda säger:

vi ses ju snart jag vill krama dig <33



naaaaw! älskade gullunge! <3<3<3<3<3<3<3

#1 / / Robin:

ni är fjortisar.. ni vet det va?

#2 / / Robin:

det är även jävligt roligt att dom 4 bilderna som du har längst upp på bloggen innehåller 2 olika bilder där du poserar på samma sätt :D

Och oj vilken pose... du är FJORTIS

#3 / / elin:

och att du ids lägga ner tid på att läsa igenom och kommentera 1,5 år gamla inlägg är också jävligt roligt :) klipp dig och skaffa dig ett liv istället, pussssspusss från fjortisen elin :)